Který typ reklamy řeší tento manuál?
Billboardy, reklamní pylony, nápisy na fasádách staveb, nápisy na střechách domů, reklamní tabule na fasádách domů, reklamní vitríny, válce, citylight apod.
Billboardy, reklamní pylony, nápisy na fasádách staveb, nápisy na střechách domů, reklamní tabule na fasádách domů, reklamní vitríny, válce, citylight apod.
Propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky, mající obvykle za cíl zvýšení prodeje.
Rozlišení mezi dvěma kategoriemi, do které z nich stavba patří a následný zvolený postup.
Jaké právní předpisy jsou určující pro posouzení umístění a provedení reklamního a informačního zařízení nebo stavby pro reklamu?
Jaký je postup žadatele o povolení reklamního a informačního zařízení nebo stavby pro reklamu?
Jaké jsou třeba další podklady pro posouzení záměru?
Jaký je postup stavebního úřadu při posouzení záměru.
Jak postupovat v případě že se objekt nachází v památkové zóně a nebo přímo spadá pod dohled památkové péče?
Cílem manuálu je pomoci snížit dopady vizuálního smogu na město a zpřehlednit všem subjektům problematiku prezentace ve veřejném prostoru.