Městský mobiliář
Jedná se o bannery na zábradlích, lavičkách, reklamní válce, zařízení umístěné na sloupech veřejného osvětlení...
Venkovní reklamou se rozumí forma reklamní komunikace, která je umístěna mimo provozovnu – mimo místo, kde probíhá prodej nebo služba. Jedná se o prezentace firem, nabídku zboží či služeb umístěné na venkovních nosičích, směrové ukazatele a další druhy zařízení jako jsou billboardy (bigboardy, megaboardy), citylight vitríny, bannery na městském mobiliáři, plakátovací sloupy, plochy, reklamy na štítech a fasádách budov, reklamy na mostech, plotech, zábradlích, světelné reklamní panely, jednorázové reklamní stánky, reklamy na střechách a další typy (např. zakrytí lešení, převěsy přes ulici).
Jedná se o bannery na zábradlích, lavičkách, reklamní válce, zařízení umístěné na sloupech veřejného osvětlení...
ZAKRYTÍ LEŠENÍ, PŘEVĚSY PŘES ULICI, PRAPORY, REKLAMY NA MOSTECH, PLOTECH, ZÁBRADLÍCH, SVĚTELNÉ REKLAMNÍ PANELY, JEDNORÁZOVÉ STÁNKY
Cílem manuálu je pomoci snížit dopady vizuálního smogu na město a zpřehlednit všem subjektům problematiku prezentace ve veřejném prostoru.