Firemní nápisy
Ukázky řešení nápisů na fasádě, firemní označení v souladu s architekturou budovy/provozovny.
Obecně se jedná o veškerou reklamu, která se vyskytuje v místě, kde probíhá prodej nebo poskytování služby. Jedná se o firemní označení na fasádě, polepy výloh, výstrče a další podobné nosiče.
Ukázky řešení nápisů na fasádě, firemní označení v souladu s architekturou budovy/provozovny.
Rady a doporučení jak postupovat v případě polepů výloh.
Pravidla pro vzhled a umisťování výstrčí jako označení provozovny.
Jednoduchá pravidla pro správné používání vitrín.
Jedná se většinou o umístění posezení mimo samotnou provozovnu.
Tzv. „áčka“ jsou reklamy ve tvaru A se dvěma reklamními plochami.
Jedná se o svítící panely umístěné v hloubce výkladce a prezentující prodávané zboží, popř. jsou využity pro reklamní účely.
Cílem manuálu je pomoci snížit dopady vizuálního smogu na město a zpřehlednit všem subjektům problematiku prezentace ve veřejném prostoru.