Ve vitríně se prezentuje pouze to, co se vztahuje k prodeji či službě v dané provozovně. Jedna vitrína na jednu provozovnu. Rozměr vitríny musí respektovat architektonické členění fasády. Doporučený maximální rozměr 70 × 50 × 10 cm. Osvětlení vitríny je instalováno zevnitř, nesmí být taženo na fasádě a blikat.
Vitrína by měla mít rozměr pro umístění sdělení,
ale současně by neměla být na fasádě dominantním
prvkem – žádoucí je přiměřený rozměr a subtilní konstrukce.
Nevhodné jsou vitríny ve větším počtu kusů na provozovnu a s většími rozměry. Současně by neměly vypadat jako plakátovací plocha (mnoho sdělení v rámci vitríny).
Forma polepu
Forma umístění nabídky pod sklem
Popis nabídky na tabuli
Vitrína by měla respektovat materiál rámů oken a dveří a její podsvícení by mělo být řešeno zevnitř s napojením silnoproudu bez viditelných tras na fasádě. Případná nabídková tabule (úplně vpravo) může využít architektonické prvky fasády a neměla by být kombinovaná s jiným nosičem (vitrínou). Žádoucí je jednoduché provedení s černou barvou.
Cílem manuálu je pomoci snížit dopady vizuálního smogu na město a zpřehlednit všem subjektům problematiku prezentace ve veřejném prostoru.